Εϊναι το myData On-Line?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 03, 2022 10:21 am
Χθες έστειλα για έναν πελάτη μου περίπου 1200 παραστατικά από 1/10 – 31/12/2021 τα οποία δεν είχαν διαβιβαστεί για διάφορους. Τα παραστατικά στάλθηκαν με batch διαδικασία one by one και πήραν όλα ΜΑΡΚ. Πριν τα στείλω είχα πάρει τα ημερήσια σύνολα από 1/10/2021 – 31/12/2021 από το myData ERP. Μετά το τέλος της διαδικασίας ξαναπήρα τα σύνολα για το ίδιο διάστημα από το myData ERP και Ω! του θαύματος δεν είχε αλλάξει τίποτα. Υπέθεσα ότι θα θέλει κάποιο χρόνο για να τα ενημερώσει και λέω θα ξαναπάρω σύνολα αύριο το πρωί. Ξαναπαίρνοντας σύνολα δεν υπήρξε καμία διαφορά. Αναζητώντας παραστατικά με το ΜΑΡΚ που είχα πάρει έπαιρνα απάντηση ότι «δεν βρέθηκε το παραστατικό». Μετά απ’ αυτό αναζήτησα παραστατικά που εκδόθηκαν σήμερα με on-line διαδικασία και είχαν πάρει ΜΑΡΚ και η απάντηση ήταν ίδια: «δεν βρέθηκε το παραστατικό».
Το πρόβλημα που προκύπτει με αυτές τις καθυστερήσεις είναι ότι δεν μπορούν να ακυρωθούν παραστατικά την ίδια μέρα (όπως θα έπρεπε), δεν θα μπορούν να εκδοθούν συσχετιζόμενα πιστωτικά τιμολόγια (5.1), δεν θα μπορούν να εκδοθούν τιμολόγια φόρου διαμονής (8.2) που αναφέρονται στο συσχετιζόμενο ΑΠΥ ή ΤΠΥ και γενικά θα υπάρχει μια δυσλειτουργία στα ERP των επιχειρήσεων με την ανάλογη γκρίνια των χρηστών που δεν θα καταλαβαίνουν "τις πταίει".
Επιπλέον την 21/1/2022 που η ΑΑΔΕ ανακοίνωσε ότι δεν έχει λάβει τα παραστατικά και εμείς ξαναστείλαμε όσα δεν είχαν πάρει ΜΑΡΚ (η λήψη σταμάτησε γύρω στις 12 το μεσημέρι) και τελικά διαπιστώσαμε ότι η ΑΑΔΕ δεν είχε λάβει ούτε όσα παραστατικά είχαν πάρει ΜΑΡΚ. Τι κάνουμε εδώ;
Θα ήθελα τα σχόλια σας πάνω σ’ αυτό το θέμα.
Το πρόβλημα που προκύπτει με αυτές τις καθυστερήσεις είναι ότι δεν μπορούν να ακυρωθούν παραστατικά την ίδια μέρα (όπως θα έπρεπε), δεν θα μπορούν να εκδοθούν συσχετιζόμενα πιστωτικά τιμολόγια (5.1), δεν θα μπορούν να εκδοθούν τιμολόγια φόρου διαμονής (8.2) που αναφέρονται στο συσχετιζόμενο ΑΠΥ ή ΤΠΥ και γενικά θα υπάρχει μια δυσλειτουργία στα ERP των επιχειρήσεων με την ανάλογη γκρίνια των χρηστών που δεν θα καταλαβαίνουν "τις πταίει".
Επιπλέον την 21/1/2022 που η ΑΑΔΕ ανακοίνωσε ότι δεν έχει λάβει τα παραστατικά και εμείς ξαναστείλαμε όσα δεν είχαν πάρει ΜΑΡΚ (η λήψη σταμάτησε γύρω στις 12 το μεσημέρι) και τελικά διαπιστώσαμε ότι η ΑΑΔΕ δεν είχε λάβει ούτε όσα παραστατικά είχαν πάρει ΜΑΡΚ. Τι κάνουμε εδώ;
Θα ήθελα τα σχόλια σας πάνω σ’ αυτό το θέμα.