Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

iordanissav
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 01, 2022 10:33 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από iordanissav »

18 cont. Αν πρέπει να ξαναδημιουργείς το πιστωτικό ως νέο παραστατικό με δική του Σειρά/αριθμό, πρέπει να αντιστοιχίζονται και οι αριθμοί κάθε γραμμής και οι αξίες του παλιού, με αυτά στο καινούργιο; Γι' αυτό έγραψα για INSERT SELECT κυρίως.

19 cont. Στα ακυρωτικά του εμπορικού προγράμματος, δεν αρκεί μια αλλαγή σε κάποιο status πεδίο στην ίδια εγγραφή; Δηλ. δε χρειάζεται να υπάρξει αντίγραφο της αρχικής όπως στα πιστωτικά, έτσι; Αν ναι, γιατί δε θα μπορούσε αυτό να γίνει και στα Πιστωτικά; Αφού όλα τα είδη είναι ήδη μέσα. Λίγο ανούσια επανάληψη μου φαντάζει, βλέποντάς τα ως τρίτος (και άσχετος κυρίως)
Άβαταρ μέλους
cgoulas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2022 8:51 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από cgoulas »

18. Όχι απαραίτητα, μπορεί να είναι έκπτωση επί της αρχικής αξίας της γραμμής ή του συνόλου.

19. Το ακυρωτικό σημείωμα θεωρώ πως πρέπει να είναι αντίγραφο όσον αφορά τις γραμμές και τις αξίες. Με δική του αρίθμηση, σειρά, ημερομηνία - ώρα κλπ βεβαίως.
Χρήστος Γούλας
.COM Business Computing
iordanissav
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 01, 2022 10:33 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από iordanissav »

18 cont. Επειδή στην εφαρμογή μου, πρέπει αναγκαστικά να εισάγεις είδη και να εφαρμόσεις έκπτωση πάνω σε κάποιο/α, πώς αντιμετωπίζεται γενικά στα εμπορικά προγράμματα, το να δημιουργείς αργότερα παραστατικό ΜΟΝΟ επιστροφής ποσού, χωρίς να φαίνονται συγκεκριμένα είδη στην εκτύπωση;

α) Πρέπει να εισάγω (σαν να ήταν είδος) τη λέξη Έκπτωση/Επιστροφή ποσού (ή κάπως έτσι) στην οποία θα δίνω σε απόλυτη τιμή
τα (€) επιστροφής που θέλω πάνω στο παραστατικό; Αν αυτή είναι η λύση, τι γίνεται με τη λειτουργία της αποθήκης, αφού τώρα
εισάγω ένα άυλο "είδος" στο παραστατικό;
β) Πρέπει να το συσχετίσω με κάποιο υπάρχον παραστατικό (5.1) ή είναι ένα αυτόνομο παραστατικό (5.2) και για το εμπορικό πρόγρ.
και για τα myDATA;
γ) Και με τα ποσά; Αρνητικά ή το 5.1/5.2 το εκλαμβάνουν έτσι;

20. Έχεις κάποιο έντυπο υπόδειγμα (jpg) ενός πιστωτικού 5.1, 5.2 και ακυρωτικού, να το μελετήσω; (Μέχρι τώρα ο επιχειρηματίας δε μου ζήτησε να κάνει επιστροφές/ακυρώσεις από το πρόγραμμα, μάλλον τις κάνει χειρόγραφα όταν τυχαίνει. Θεωρώ όμως ότι θα το χρειαστώ ως λειτουργία).

21. Στα παραστατικά λιανικής (11.1, κλπ), στα ποσά που αποστέλλονται τι πρέπει να φαίνεται στα πεδία <netValue>, <vatCategory>, <vatAmount>; Δε βρήκα κάποιο δείγμα 11.1 στην ιστοσελίδα myDATA για να το συγκρίνω με τα 1.1. Επειδή η εφαρμογή αποθηκεύει την τελική τιμή στο πεδίο για τις λανικές, πρέπει να τα διαχωρίσω πριν την παραγωγή του XML σε αξία, ΦΠΑ και Σύνολο (δηλ. είναι ακριβώς τα ίδια όπως και στα τιμολόγια);

22. Η αποστολή των 11.1 μου επιστρέφει σφάλμα "Counterpart is forbidden for this invoice type". Έχω βάλει πελάτη με ΑΦΜ: 000000000. Στην ομάδα taxheaven στο FB, οι λογιστές κάπου είδα να λένε ότι πρέπει να σταλούν με 9 μηδενικά και όχι τον ΑΦΜ του πελάτη λιανικής αν τυχόν δοθεί. Δυστυχώς ούτε με 9 μηδενικά μου δούλεψε.

23. Επειδή δεν έχω εικόνα, αν λόγω σφάλματος μια εφαρμογή χρήστη δεν μπορεί να ακυρώσει ένα παραστατικό που έστειλε στα myDATA, μπορεί να το κάνει ο ίδιος ο λογιστής με τη δική του αν του ζητηθεί;
Άβαταρ μέλους
cgoulas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2022 8:51 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από cgoulas »

18. Προσωπικά, έχω αφήσει τον χρήστη να το διαχειριστεί όπως νομίζει (με το να εισάγει ένα άυλο είδος στην αποθήκη).

18α. Όλα είναι σχετικά, στο πως θέλει να το διαχειριστεί κανείς. Μπορεί π.χ. το άυλο να έχει δηλωθεί με μία κατηγορία στην αποθήκη η οποία δεν επιφέρει αλλαγές στο απόθεμα.
18β. Είναι "αυτόνομα" τα πιστωτικά 5.1 και 5.2. Όπως τα υπόλοιπα είδη παραστατικών.
18γ. Μη αρνητικές τιμές στα πιστωτικά.

20. Ναι, θα εκδώσω ένα και θα το ανεβάσω αργότερα εδώ. Ιδού:
Εικόνα

21. Έχουμε νομίζω παραδείγματα xml στην αντίστοιχη ενότητα για πολλά είδη παραστατικών (π.χ. https://mydata.dot-com.gr/viewtopic.php?f=5&t=16).
Tο πως θα το χειριστείτε με την τελική τιμή εξαρτάται από εσάς τον ίδιο, πιο παλιά δεν ήμουν λάτρης των πολλών πινάκων και πεδίων και τις αξίες τις δημιουργόυσα on the fly με τις ρουτίνες της εφαρμογής μου. Στην πορεία όμως διαπίστωσα ότι καλύτερα είναι να αποθηκεύω τα πάντα στη βάση δεδομένων από όπου και θα αντλώ στοιχεία όποτε χρειάζομαι. Και οι δύο μέθοδοι μου δουλέψαν άριστα, είναι καθαρά θέμα σχεδιασμού. "Ιστορικό" όμως υπό αυτήν την έννοια, μου προσφέρει η αποθήκευση στη βάση δεδομένων του κάθε πεδίου.

22. Δε νομίζω ότι μπαίνουν στοιχεία counterpart σε 11.1 και 11.2. Το επαληθεύω και επανέρχομαι σχετικά. (Ναι, δεν υπάρχει counterpart section στο xml για 11.1 και 11.2, δείτε το παράδειγμα xml στον αριθμό #21 της απάντησης μου).

23. Σχετικό και πάλι. Εμένα οι λογιστές μου ζητάνε το αντίστροφο ως "χάρη" καμιά φορά. Να εισάγω στη δική μου εφαρμογή τους κωδικούς για το rest api του πελάτη τους και να ακυρώσω κάποιο ΜΑΡΚ. Θεωρητικά ναι, εφόσον το επιτρέπει η εφαρμογή τους και δεν υπάρχει κάποιο κώλυμα από μεριάς του MyDATA.


Στάλθηκε από το WP6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρήστος Γούλας
.COM Business Computing
iordanissav
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 01, 2022 10:33 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από iordanissav »

21 cont. Οι λογιστές θα γελάσουν μ' αυτό που θα γράψω, αλλά προσωπικά δε βλέπω καμία τεχνική διαφορά (ως Πληροφορικός) μεταξύ λιανικής και χονδρικής. Μονο στον τίτλο. Μιας και έχεις εμπειρία γράψε δυο λόγια επ' αυτού αν θες, έτσι για να το ξεδιαλύνω.

23 cont. Δηλαδή κανονικά, οι ακυρώσεις είναι ΜΟΝΟ λειτουργία του λογιστή; Εγώ που την έχω εισάγει στην εφαρμογή μου για το κατάστημα, αν εκτελεστεί με τους δικούς του κωδικούς, θα αποτύχει; Αν είναι έτσι, πρέπει να εισάγω άλλα δύο πεδία για χρήση κωδικών λογιστή (αν χρειαστεί);

24. Το ότι σε διάφορα προγράμματα αποθηκεύουν τον πελάτη λιανικής με ΑΦΜ=000000000, χρησιμοποιείται κάπου ή είναι απλώς για να μη χτυπάει στην επαλήθευση του ΑΦΜ;

25. Σχετικά με την αυτοτιμολόγηση, αν τη χρειαστώ σε άλλη περίπτωση, αν έχω καταλάβει καλώς, είναι σαν την κανονική τιμολόγηση, μόνο που τώρα τα πεδία θα προέρχονται από τη δεύτερη στήλη του Excel αποδεκτών συνδυασμών της ΑΑΔΕ, για το είδος παραστατικού; Και η αυτοτιμολόγηση αφορά όλα τα είδη τιμολογίων και μόνο αυτά;

26. α) Σε περίπτωση που πρόκειται να πουλήσει Νερά/χαρτικά σε Δήμο, πώς πρέπει να χειριστεί η εφαρμογή τις παρακρατήσεις/φόρους κλπ;

β) Αν είναι ψιλοστάνταρ αυτές οι παρακρατήσεις για πελάτες σε Δημόσιο, συνηθίζεται στις εμπορικές εφαρμογές να συσχετίζονται με τον
πελάτη σε άλλο πίνακα και να εισάγονται όλες αυτόματα στο τιμολόγιο όταν ξεκινά μια πώληση ή καταχωρούνται πάντα σε
συνεννόηση με τον οργανισμό;
Άβαταρ μέλους
cgoulas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2022 8:51 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από cgoulas »

21. Δε νομίζω ότι υπό το πρίσμα της λογικής βλέπει κανείς κάτι άλλο. Τι σημαίνει τιμολόγιο πώλησης και τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.. Όλα αυτά απλά βολεύουν το σύστημα. Οι αποδείξεις δεν περνάνε ως έξοδα, το οποίο και σημαίνει ότι ο ελεύθερος επαγγελματίας θα πληρώσει περισσότερο φόρο. Για τα έσοδα παροχής υπηρεσιών, είχα ακούσει ότι φορολογούνται με μεγαλύτερο συντελεστή, δεν ξέρω ακριβώς τι ισχύει. Προφανώς έτσι συντηρείται το Κράτος, πολλές φορές με κινήσεις που αντιβαίνουν την κοινή λογική..

23. Κάθε άλλο, ο ίδιος εκδότης μπορεί (και για εμένα είναι δική του υποχρέωση) να ακυρώνει τα παραστατικά που για οποιονδήποτε λόγο θα πρέπει να ακυρωθούν. Έχουν και οι λογιστές τη δυνατότητα μέσω των εφαρμογών τους αλλά δεν είναι δυνατόν να τρέχουμε τους λογιστές για το κάθε τι, αυτή είναι η δική μου άποψη και μόνο.

24. Και εγώ έτσι το έχω. Διότι στην καρτέλα του πελάτη της εφαρμογής, έχω υποχρεωτικό το πεδίο του ΑΦΜ.

25. Αυτοτιμολόγηση: π.χ. έμπορος αγοράζει από αγρότη μανταρίνια και για κάποιο λόγο ο αγρότης ΔΕ δύναται να εκδώσει παραστατικό, τότε ο έμπορος εκδίδει παραστατικό αυτοτιμολόγησης(τιμολογεί ο ίδιος τον εαυτό του) για λογαριασμό του αγρότη.

26α. Στο pdf της ΑΑΔΕ αναγράφονται όλα τα τέλη, οι φόροι, οι παρακρατήσεις και τα χαρτόσημα που είναι σε ισχύ ξεκάθαρα.

26β. Εγώ το έχω ως εξής. Συμπληρώνει ο χρήστης το παραστατικό του κανονικά και έχω κουμπιά για συμπλήρωση φόρων, παρακρατήσεων κλπ. Το αφήνω στο χρήστη δηλαδή. Δεν είναι δυνατόν να προβλεψουμε όλες τις περιπτώσεις όλων των χρηστών.

Στάλθηκε από το WP6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Χρήστος Γούλας
.COM Business Computing
Άβαταρ μέλους
cgoulas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2022 8:51 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από cgoulas »

25. Εάν θυμάμαι καλά μόνο μία σημαία αλλάζει στην περίπτωση της αυτοτιμολόγησης και ενδεχομένως οι λογιστικοί χαρακτηρισμοί αφού πλέον αγοράζει κανείς και δεν πουλάει.

Στάλθηκε από το WP6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Χρήστος Γούλας
.COM Business Computing
iordanissav
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 01, 2022 10:33 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από iordanissav »

Ξεκινώ, λέγοντας ξανά ότι είσαι εξαιρετική βοήθεια. Όταν γράφτηκα εδώ, είδα μια "ακινησία" εδώ και είχα απογοητευτεί λίγο, γιατί δεν είχα άλλη "άκρη" για πληροφορίες. Ευχαριστώ λοιπόν. Δεν κατάλαβα ποιο είναι επίσης το linked in το οποίο υπάρχει ταυτόχρονα, αν μπορεί γράψε εδώ το σύνδεσμο.

25 cont. Η αυτοτιμολόγηση επιτρέπεται σε κάθε επιχείρηση ή πρέπει να έχει οριστεί από την ΑΑΔΕ σε κάποια που το χρειάζεται; (δηλ. θα λάβει μήνυμα λάθους κατά την αποστολή, αν δεν της επιτρέπεται;)

26β cont. Σε σχέση με τις παρακρατήσεις κλπ σε Δήμους ή άλλο Δημόσιο, ο χρήστης της εφαρμογής δεν είναι φαντάζομαι δυνατόν να τις ξέρει σε κάθε περίπτωση. Σ' αυτές τις πωλήσεις, πάντα ο δημόσιος οργανισμός που παραγγέλει, πρέπει να προσδιορίζει και τι από αυτά χρειάζεται επιπλέον κατά την κατάθεση της παραγγελίας; Αυτό εννοούσα ότι καλό θα ήταν να αποθηκεύονται οι διάφορες επιπλέον προσαυξήσεις ή φόροι/παρακρατήσεις ανά οργανισμό, ώστε να μην ξαναπληκτρολογούνται.

Στην περίπτωση αυτών των παρακρατήσεων/φόρων κλπ., άλλες είναι επί του συνόλου ως ποσοστό, άλλες σε επίπεδο γραμμής είδους ως ποσοστό ή ως απολυτο ποσό με την αντίστοιχη αιτιολογία; Τι γίνεται στην περίπτωση που αυτά αλλάζουν από το Κράτος; Από πού θα ενημερώνεται η εφαρμογή; Είναι αδύνατον να τα παρακολουθώ εγώ.

27. Μια έκπτωση που θέλει να κάνει σε ένα είδος, υπολογίζεται στην καθαρή αξία έτσι; Στο XML χρειάζεται να φαίνεται ότι έγινε έκπτωση ή βάζουμε απλώς στο XML το ποσό που πλήρωσε ο πελάτης;

28. Αν χωρίς έκπτωση, πουλά λιανική π.χ. 130€ τελική (άρα το χωρίζω σε 115€ αξία και 15€ ΦΠΑ 13%),
τότε με έκπτωση 100% (ή οποιαδήποτε άλλη), το ΦΠΑ προκύπτει κι αυτό 0% (ή μειωμένο η έκπτωση δεν είναι 100%) αφού υπολογίζεται επί της αξίας, ή λογίζεται ολόκληρο για τοποθέτηση στο XML; Με λίγα λόγια, αν δώσει κάτι δωρεάν, οφείλει να αποδώσει τον ΦΠΑ παρόλα αυτά;

29. Συνεχίζοντας το τελευταίο, υπάρχει κανένα XLS με τους επιτρεπτούς συνδυασμούς ΑΑΔΕ; Εννοώ ΣΟΒΑΡΟ XLS, με στήλες για άμεσο import. Ποιος σκέφτηκε ήθελα να ήξερα αυτή τη δομή για χρήση; Όταν επίσης κάτι αλλάζει, πώς θα το καταλαβαίνει κανείς και πώς θα το ενημερώνει στην εφαρμογή, με ένα τέτοιο "βοηθητικό" αρχείο; Πώς το έχεις χρησιμοποιήσει από την πλευρά σου; Κάνεις τοπικά τους ελέγχους ή αφήνεις να σου επιστραφούν τα μηνύματα στα Αγγλικά :) από την ΑΑΔΕ και ό,τι καταλάβει ο χρήστης;

30. Τα XML που παράγεις, τα αποθηκεύεις; Προσωπικά επέλεξα να τα παράγω on-the-fly, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κάπως αλλιώς τοπικά.

31. Τα παραστατικά προμηθειών που εισάγει από τα έντυπα που του φέρνει το φορτηγό, τα περνάω όπως τις πωλήσεις, απλώς με αντίθετο πρόσημο κίνησης. Πρέπει να εισάγω λειτουργία που να αντιστοιχίζει τη δική μου εγγραφή προμήθειας με τα είδη, με αυτή που έστειλε ο προμηθευτής του στα myDATA; Οι λογιστές το χρειάζονται για να κάνουν τους χαρακτηρισμούς, αφού τα ανεβάσει ο προμηθευτής ως έσοδο. Η ίδια η εφαρμογή όμως, θα είχε κάποιο όφελος να το υποστηρίζει για χρήση;

32. Πώς χειρίζεσαι τις στρογγυλοποιήσεις; Πόσα δεκαδικά αφήνεις πριν τις κάνεις; Στα σύνολα ενός τιμολογίου μπορεί να προκύψουν αποκλίσεις, τις οποίες να μη κάνει δεκτές το myDATA;

33. Σε αντίστοιχη οθόνη όπου επιτρέπεις να δημιουργήσουν τον τιμοκατάλογό τους, διαχωρίζεις το πώς θα περνάνε τις τιμές ανάλογα με το αν είναι τιμές λιανικής ή χονδρικής; Δηλ. στις λιανικές τους βάζεις να εισάγουν πρώτα την τελική τιμή και διαμορφώνεις μετά την αξία και το ΦΠΑ ως ποσά, ενώ στις χονδρικές, πρώτα την αξία; Λογικό μου φαίνεται να ξεκινάς πάντα από την αξία και ό,τι θέλει ας προκύψει ως τελική τιμή και ΦΠΑ. Πώς συνηθίζεται γενικά;

Πολλά για σήμερα, το ομολογώ.
Άβαταρ μέλους
cgoulas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2022 8:51 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από cgoulas »

Ευχαριστώ. Το φόρουμ αυτό, το χρησιμοποιούμε περισσότερο ως αποθετήριο, δεν ειναι π.χ. εύκολο να ανεβάσεις xml στο linkedin στα σχόλια. Είναι πολύ πιο ενεργή η ομάδα στο linkedin. Δες τη φωτό σχετικά.

25. Θεωρώ πως ναι, ένας όμως λογιστής θα είναι σε θέση να σου δώσει μία πιο έγκυρη απάντηση. Δεν έχω ακούσει όμως τίποτα περί εξαιρέσεων κλπ.

26β. Πίστεψε με, τις γνωριζει. Διότι και στο χειρόγραφο που είχε έπρεπε να τις εμφανίσει. Συγκεκριμένα πράγματα είναι ανά περίπτωση, ας ρωτήσουν το λογιστή τους εάν δε γνωρίζουν, δε μπορούμε εμείς να κάνουμε κάτι άλλο. Εγώ τις έχω μεταφέρει σε πίνακες στη βάση δεδομένων και απλά τις εισάγει ο χρήστης. Τι άλλο να κάνω..

Ναι, κάποιες είναι επί του συνόλου και άλλες επί της γραμμής. Σε περίπτωση που αλλάξουν θεωρώ ότι μας ενημερώνει η ΑΑΔΕ με το νέο pdf της. Έχει ήδη γίνει μία φορά εξ όσων έχω παρατηρήσει.

27. Εξαρτάται από εσένα. Τυπικά θα έπρεπε να υπάρχει και το discount στο xml. Εγώ το έβαλα, ότι είχα παραλείψει το βρήκα μπροστά μου οπότε..

28. Ο ΦΠΑ που προκύπτει είναι 0€ σε περίπτωση έκπτωσης 100%. Προσοχή, η αξία του ανέρχεται σε 0€, οχι το ποσοστό του συντελεστή! Δεν υπάρχει δωρεάν για την εφορία. Πρέπει να το πουλήσεις τουλάχιστον στην αξία που το αγόρασες αλλιώς θεωρεί ότι κλέβεις ΦΠΑ. :))

Ακούγονται διάφορα για τις εκπτώσεις, διασταύρωσε τα πάντα με δύο-τρεις λογιστές..

29. Αυτό είναι και με βάση αυτό δουλεύουμε όλοι. Κάνω συνεχώς ελέγχους προ του upload νέας έκδοσης, έχουν υπάρξει όμως και περιπτώσεις όπου με πρόλαβαν οι πελατες (δεν ανέβαιναν τα XML).

30. Άποψη μου: Πάντα. Διότι εκεί βλέπω τι πήγε να ανεβάσει ο χρήστης σε περίπτωση σφάλματος και το debugging μου ξεκινάει από εκεί (εφόσον είναι σφάλμα από δικής μου πλευράς).

31. Όχι απαραίτητα. Εγώ το ονομαζω ΑΓΟΡΕΣ με θετικό πρόσημο. Το υπόλοιπο το αφήνω στο λογιστή.

32. Πονεμένη ιστορία από πλευράς μου. Κλέβω ή δίνω ένα λεπτό του ευρώ στο ΦΠΑ. Εκεί κατέληξα. Π.χ. 80,64€ x 24%=99,99€ στη στρογγυλοποίηση στα δύο δεκαδικά. Με 80,65 όμως, βγαίνει 100,01 πάλι με στρογγυλοποίηση στα δύο δεκαδικά. Υπάρχει και άλλο νήμα στο φόρουμ σχετικά.

33. Και τα δύο. Εννοώ, και αφού εισαχθεί η καθαρή αξία υπολογίζεται η μικτή αλλά και αντιστρόφως (για λιανικη και χονδρική). Υποτίθεται βεβαίως οτι ο χρήστης έχει ήδη εισάγει το ποσοστό του συντελεστή για το είδος/υπηρεσία που εισάγει.

"Βλέπω" έναν άνθρωπο που περπατάει τα δικά μου βήματα όσον αφορά το "αγγούρι" της λογιστικής διαχείρισης. Κάθε πρωί πίνω καφέ με δύο λογιστές και τα μιλάμε. Προσπαθώ να στο κανω ευκολότερο. Δεν καταλαβαίνω και τη μυστικοπάθεια του Έλληνα από ενα σημείο και πέρα.. Καλημέρα.Εικόνα

Στάλθηκε από το WP6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Χρήστος Γούλας
.COM Business Computing
iordanissav
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 01, 2022 10:33 pm

Re: Το ΜΑΡΚ ή το UID είναι πιο χρήσιμο για την εγκυρότητα;

Δημοσίευση από iordanissav »

Να είσαι καλά. Μακάρι να έβρισκα κάποιον λογιστή για κουβέντα πότε πότε, αντί να ταλαιπωρώ άλλους. Έχουν πήξει κι αυτοί με όσα τους υποχρειώνουν να κάνουν, πού να βρουν χρόνο να ενημερώνουν αδαείς. Το forum στο Linkedin τελικά το είχα εντοπίσει πριν αρκετό καιρό, αλλά δεν έχει ακόμη γίνει το αίτημά μου αποδεκτό. Δεν έχω χρησιμοποιήσει γενικά το linkedin, χρειάζεται να επιβεβαιώσω κάτι άλλο στην ομάδα αυτή; Μόνο κάποιον Αναστάσιο Χριστίδη βλέπω ως owner και 541 μέλη, στο δημόσιο προφίλ του group, όπως και το κουμπί Withdraw Request που είναι από τότε που έκανα αίτημα.

25 cont. Με την αυτοτιμολόγηση, πέραν του πεδίου selfPricing=true πρέπει να αλλάξεις και τη φορά των ΑΦΜ; Δηλαδή issuer θεωρείται ο άλλος με εσένα απλώς να του κάνεις την ηλεκτρονική του αγγαρεία ή εσύ (κατάστημα) που του δημιουργεί το παραστατικό για αυτόν; Αν καταλαβαίνω καλά τη διαδικασία σ' αυτό, το αποστέλλεις δηλ. στα myDATA και το πεδίο selfpricing προκαλεί κατά κάποιο τρόπο την αντιστροφή των ΑΦΜ κεντρικά;

26β cont. Με τις κρατήσεις κλπ. δημοσίου, εννοούσα από την πλευρά του χειριστή όταν εισάγει την παραγγελία, όχι του παραγγέλοντος. Πρέπει ο δήμος/οργανισμός να του αναφέρει ακριβώς ποιες να βάλει; Γιατί ο χειριστής πώς να τα ξέρει αυτά; Γι' αυτό ίσως να βολεύει να περνάνε αυτόματα αφού έχουν καταχωριστεί μια φορά, μόλις επιλέγεται αυτός ο πελάτης. Θεωρείς ότι είναι πιο προσεκτικός ο χρήστης όταν τα κάνει χειροκίνητα;

27 cont. To discount πώς το έβαλες στο XML; Ένα discountOption (boolean) είναι μόνο στις προδιαγραφές.

28 cont. Αν δώσει κάτι δωρεάν, δεν είναι μια μετακίνηση αγαθού σε άλλον, κατά την οποίαν δεν αποδόθηκε ΦΠΑ; Πώς διαχωρίζεται αυτό ως "μη κλεψιά" ΦΠΑ; :)

29 cont. Αν έχετε εκεί στο φόρουμ κάποια κουβέντα ή αλλού με λογιστές, δε μπορεί να ζητηθεί να υπάρχει κάπου επίσημα ένα τέτοιο αρχείο για download, με τους ενημερωμένους κάθε φορά επιτρεπτούς συνδυασμούς; Έτοιμο όμως για import και όχι αυτό το χάλι. Αλλιώς, αν δεν είσαι εταιρεία λογισμικού που τα παρακολουθεί συνέχεια, δε θα μπορείς να ξέρεις τι άλλαξε και τι αφαιρέθηκε.

32 cont. Παλαιότερα με τα δεκαδικά, είχα βάλει σε άλλη εφαρμογή 4 δεκαδικά για μεγαλύτερη ακρίβεια στις επιμέρους πράξεις και τα στρογγυλοποιούσα σε 2 μόνο κατά την αποθήκευση. Ψιλοχάος, ίσως όμως είναι καλύτερα.

33 cont. Δεν είναι πιο εύκολο ως τακτική του καταστήματος, να ξεκινά από την αρχική αξία που εμπεριέχει και το κέρδος του πριν μπει ο ΦΠΑ, ώστε μετά να προκύψει η τελική τιμή λιανικής; Όπως δηλ. ακριβώς και στις χονδρικές. Τι εικόνα έχεις για το πώς το χειρίζονται οι χρήστες; Θέλουν γενικά να ξεκινούν από αξία στις χονδρικές και από την τελική στις λιανικές; Δεν είναι δηλ. πιο λογικό να ενσωματώνουν πρώτα το κέρδος τους στην αρχική αξία και η τελική όσο προκύψει, αντί αυτό να προκύπτει αντίστροφα;

34. Τους χαρακτηρισμούς εσόδων (λιανικής/χονδρικής) τους κάνει το πρόγραμμα στο ταμείο. Τους χαρακτηρισμούς εξόδων για αγορές μας λιανικής/χονδρικής που μας στέλνουν οι άλλοι, μπορεί να τους κάνει μόνο ο λογιστής με τους κωδικούς του, που τις βλέπει πρώτος ηλεκτρονικά; Κάτι αντίστοιχο με την ερώτηση για τις ακυρώσεις είναι, τις οποίες όμως τις κάνει το πρόγραμμά μου. Έχει νόημα μια τέτοια λειτουργία χαρακτηρισμού εσόδων από την πλευρά του καταστήματος, αν του έδινα μια οθόνη με το τι του έστειλαν στα myDATA; Εκτός και αν φυσικά είναι πέραν των δικαιωμάτων που έχουν τα account τους στο σύστημα. Θα μου πεις, "και οι λογιστές τι θα κάνουν;".
Απάντηση