Χθες έστειλα για έναν πελάτη μου περίπου 1200 παραστατικά από 1/10 – 31/12/2021 τα οποία δεν είχαν διαβιβαστεί για διάφορους. Τα παραστατικά στάλθηκαν με batch διαδικασία one by one και πήραν όλα ΜΑΡΚ. Πριν τα στείλω είχα πάρει τα ημερήσια σύνολα από 1/10/2021 – 31/12/2021 από το myData ERP. Μετά το τέλος της διαδικασίας ξαναπήρα τα σύνολα για το ίδιο διάστημα από το myData ERP και Ω! του θαύματος δεν είχε αλλάξει τίποτα. Υπέθεσα ότι θα θέλει κάποιο χρόνο για να τα ενημερώσει και λέω θα ξαναπάρω σύνολα αύριο το πρωί. Ξαναπαίρνοντας σύνολα δεν υπήρξε καμία διαφορά. Αναζητώντας παραστατικά με το ΜΑΡΚ που είχα πάρει έπαιρνα απάντηση ότι «δεν βρέθηκε το παραστατικό». Μετά απ’ αυτό αναζήτησα παραστατικά που εκδόθηκαν σήμερα με on-line διαδικασία και είχαν πάρει ΜΑΡΚ και η απάντηση ήταν ίδια: «δεν βρέθηκε το παραστατικό».
Το πρόβλημα που προκύπτει με αυτές τις καθυστερήσεις είναι ότι δεν μπορούν να ακυρωθούν παραστατικά την ίδια μέρα (όπως θα έπρεπε), δεν θα μπορούν να εκδοθούν συσχετιζόμενα πιστωτικά τιμολόγια (5.1), δεν θα μπορούν να εκδοθούν τιμολόγια φόρου διαμονής (8.2) που αναφέρονται στο συσχετιζόμενο ΑΠΥ ή ΤΠΥ και γενικά θα υπάρχει μια δυσλειτουργία στα ERP των επιχειρήσεων με την ανάλογη γκρίνια των χρηστών που δεν θα καταλαβαίνουν "τις πταίει".
Επιπλέον την 21/1/2022 που η ΑΑΔΕ ανακοίνωσε ότι δεν έχει λάβει τα παραστατικά και εμείς ξαναστείλαμε όσα δεν είχαν πάρει ΜΑΡΚ (η λήψη σταμάτησε γύρω στις 12 το μεσημέρι) και τελικά διαπιστώσαμε ότι η ΑΑΔΕ δεν είχε λάβει ούτε όσα παραστατικά είχαν πάρει ΜΑΡΚ. Τι κάνουμε εδώ;
Θα ήθελα τα σχόλια σας πάνω σ’ αυτό το θέμα.
Εϊναι το myData On-Line?
Re: Εϊναι το myData On-Line?
Από τότε που έβγαλαν ανακοίνωση σχετικά με το πρόβλημα που είχαν (αν ενθυμούμαι καλά στις 20/1-21/1), έχω τακτικά το ίδιο θέμα με πολλούς, δε βρίσκει ΜΑΡΚ για ακύρωση..
Χρήστος Γούλας
.COM Business Computing
.COM Business Computing
Re: Εϊναι το myData On-Line?
Αυτό που συνέβη στις 20-21/2022 έχει συμβεί πολλές φορές και το 2021. Εχω κάνει έλεγχο ανά ημερομηνία από 1/10/201 και εμφανίζονται μέρες στις οποίες έχω μεγάλες διαφορές. Συγκεκριμένα έχω λάβει ΜΑΡΚ για παραστατικά που έχουν εκδόσει οι πελάτες μου, τα οποία δεν εμφανίζονται στο myData.
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2022 2:55 pm
- Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Εϊναι το myData On-Line?
Πάντως επειδή κα εγώ "φοβήθηκα" για τα παλιά δεδομένα των πελατών μου, έφτιαξα μια ρουτίνα που συγκρίνει τα δεδομένα του ERP με αυτά στην myDATA. Σε 100 περίπου πελάτες που δοκίμασα ΔΕΝ βρήκα καμμιά διαφορά εκτός φυσικά από αυτά στις 20/21 Ιανουαρίου.
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 31, 2022 5:53 pm
Re: Εϊναι το myData On-Line?
Καλησπέρα το ίδιο έκανα και εγώ και τα μόνα που βρήκα ήταν στις 20/21 ΙανουαρίουSteven Sitas έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 12, 2022 4:03 pmΠάντως επειδή κα εγώ "φοβήθηκα" για τα παλιά δεδομένα των πελατών μου, έφτιαξα μια ρουτίνα που συγκρίνει τα δεδομένα του ERP με αυτά στην myDATA. Σε 100 περίπου πελάτες που δοκίμασα ΔΕΝ βρήκα καμμιά διαφορά εκτός φυσικά από αυτά στις 20/21 Ιανουαρίου.
Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα, αντιμετώπισα και εγώ πρόβλημα με κάποιον πελάτη που ανέβασε παρ/κο και στην προσπάθεια να το ακυρώσει του έβγαζε ότι δεν υπάρχει το MARK, πάντως αυτή η καθυστέρηση άρχισε μετά από τις 21 Ιανουαρίου, πριν δεν είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα
Σίγουρα είναι σοβαρό θέμα και θα πρέπει η ΑΑΔΕ να το φροντίσει, εάν θέλει να έχει δεδομένο σε πραγματικό χρόνο.
Καλά, δεν ήξεραν ότι θα υπάρχει τρομερό traffic έτσι όπως το έχουν σχεδιάσει ώστε να φροντίσουν να έχουν και τους κατάλληλους πόρους.
Απαράδεκτο, η τακτική του βλέποντας και κάνοντας δεν δείχνει κανέναν επαγγελματισμό
Τζιλιβάκης Νίκος
Data Solution E.E.
Data Solution E.E.